2012. december 27., csütörtök

1. fejezet






Kellemes érzés volt arra kelni, hogy a nap sugarai világítják meg a szobámat. Régen volt ilyenben részem.
 Az elmúlt hetekben szinte hajnalban keltem a forgatások miatt és egyszerűen nem tudtam magam kipihenni. Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és kinéztem az ablakon. New York mindenhogy gyönyörű, de ősszel a legszebb. Egyszerűen imádom ezt a várost, semmi pénzért nem költöznék el innen. Mivel csak estére volt programom, úgy döntöttem, hogy a mai napot saját magamra szánom. Hihetetlenül élvezem, hogy a magam ura vagyok. 20 évesen van egy saját hazám és önálló keresetem. Vannak persze barátaim is de a legtöbbjükről tudom, hogy csak látszatbarátság. Egyetlen egy személy van aki el tud viselni hosszú távon, ő nem más, mint a legjobb barátnőm Anne. Nem lógunk sülve-főve együtt, mégis mindent tudunk egymásról. Mikor már éppen neki láttam a reggelimnek megcsörrent a telefonom. Anne volt az.
- Sziaaa - kiabálta a telefonba.
 - Hello bébi, na miújság? – viccelődtem vele.
- Este akkor elviszel abba a buliba ahova megígérted? – kérdezte. Egy pillanatig gondolkoznom kellet, hogy mégis miről van szó de aztán felfogtam. Valami díjátadó afterparty-jára hívtak és megkérdeztem Anne-t eljönne-e.
- Igen persze, hiszen megbeszéltük. – feletem.
- Jól van akkor 8 körül átmegyek és készülhetünk együtt mint régen.
- Le is teszem szia pusssz. – mondta és már meg is szakította a vonalat. Válaszolni sem volt időm, de úgy látom nem volt túl sok beleszólásom a dologba. Miután befejeztem a reggelimet, megfőztem a kávém és kimentem rágyújtani az erkélyre. Ahhoz képest, hogy ősz van egész jó az idő, gondoltam magamban és beleszívtam a cigimbe. Éreztem ahogy  a nikotin átjárja a testem. Tudom rossz dolog de imádom ezt az érzést. Mikor beléptem a lakásba, a telefon pont megszólalt, jelezve, hogy sms-t kaptam. Egy szó állt benne: Ráérsz? A feladó pedig Matt. Tudom mit jelent ez az üzenet, átakar jönni. Gyorsan bepötyögtem a választ, miszerint fél óra és jöhet, majd elmentem lezuhanyozni. Miután végeztem, nem nagyon törődtem a hajammal, csak kiengedtem és hagytam, hogy az arcomba hulljon. Felkaptam egy farmert meg egy pólót és már meg is szólalt a csengő. Kinyitottam az ajtót, majd Matt rögtön a számra tapasztotta a száját. Még köszönni se volt időm, csak annyi, hogy becsuktam az ajtót. Vadul csókolóztunk miközben egymást fosztottuk meg a ruhától. Nem jutottunk csak a kanapéig, ahol már csak egy szál bugyi volt rajtam. Végig csókolgatta a testem a számtól teljesen a legféltettebb pontomig, ahol szószerint letépte a vékony kis csipke anyagot. Majd kényeztetni kezdett a nyelvével. Egész testemet átjárta a vágy, teljesen felszabadultam.
-Kérlek- sóhajtottam, de mintha meg se hallotta volna, a nyelve továbbra is körkörös mozdulatokat járt végig a csiklómon.
-Matt- fogtam meg a fejét és felhúztam magamhoz. Ő csak elmosolyodott és belémhatolt. Először lassan majd egyre jobban gyorsított a tempón. Végül lihegve feküdtünk egymáson. Kibújtam alóla és felöltöztem, de éreztem, hogy a szemét rajtam legelteti.
- Kérsz enni vagy inni? – kérdeztem, de csak udvariasságból hiszen tudtam, úgyis mindjárt lelép.
- Tudod, hogy nem. Megyek haza, jön hozzám Mary.- mikor kiejtette a nevét elmosolyodott. Rosszallóan néztem rá, ugyanis nem értem, hogy képes megcsalni a szerelmét.
- Figyelj- és nagyot sóhajtottam – már lassan fél éve megy ez köztünk és neked ott van Mary- kerestem a tekintetét és láttam rajta, hogy tudja mire akarok kilyukadni.
- Vettem a célzást. Akkor ez volt az utolsó .- mondta és felvette a kabátját. – Azért fogunk még beszélni?
- Csak beszélgetni fogunk, mást nem. – jelentettem ki. Még magamon is meglepődtem, hogy milyen határozottsággal. – Ez a fejezet lezárult. –
- De azért szép befejezés volt- kacsintott és elmosolyodott. Imádtam a mosolyát olyan szexi. Nem tudom máshogy leírni. Odamentem megöleltem és kinyitottam az ajtót.
- Viszlát Mia- nyomott egy puszit az arcomra, majd távozott. 

2 megjegyzés:

  1. Szia kedves!

    Először is, hadd köszönjem meg a szép szavakat, amiket a blogomon hagytál, sokat jelent, hogy tetszik az írásom, és szívesen megírom a véleményemet, úgyhogy itt is vagyok.
    A történetről egyelőre sok nem derült ki, pedig fontos, hogy már az első fejezet olyan legyen, ami megfogja az embert, és ráveszi, hogy tovább olvasson. Merész egy ilyen kezdés, mert nem feltétlen teszi szimpatikussá a főszereplőt, hogy egy megcsalásban részt vesz - mert nem vita tárgya, hogy az a bizonyos harmadik igen is mondhatna nemet, ha akarna, mint azt most meg is tette - az viszont, hogy már az elején ismertetted a főszereplőket jó ötlet volt, viszont ne feledkezz meg a külső leírásról, mert egy kép nem árulhat el mindent! A helyesírásra figyelj, mert már ebben a részletben akadtam, leginkább központozási hibák (vesszők elmaradtak), és néha az Enter lenyomásáról is megfeledkeztél.
    Egyébként ügyes munka mind ez az első fejezet, mind a kinézet. Sok sikert kívánok a bloghoz!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen amiket írtál. Pont erre volt szükségem. A hibákon próbálok javítani, bár nem vagyok egy hű de nagy helyesíró. :D

      Törlés