2012. december 30., vasárnap

4. fejezet

- Áh pont téged kerestelek – mondta. – Nagyon csini a rucid, olyan szépen ki van vasalva – viccelődött és jobban megnézte a ruhámat.
- Na hagyd abba- mondtam mérgesen – Megyek is és többet nem kell nézned a gyűrött ruhámat – morogtam.
- Jójó bocsi nem úgy gondoltam- szabadkozott – azt akartam mondani, hogy szívesen hazaviszlek. Van egy kis elintézni valóm.
- Igazán kedves tőled. Tényleg meglepően az, de nem gondolod, hogy nem túl jó ötlet?-láttam az arcán, hogy tudja, igazam van.
- Ugye tudod, hogy itt nincs hátsó kijárat? – kérdezte. – Jobb lenne ha megvárnád míg kicsit eloszlik a kinti tömeg – javasolta, bár nem repestem az ötlettől.
- És mikor mennek el az őrült rajongóitok? – érdeklődtem, ugyanis nem terveztem sokáig maradni.
- Estefelé- mondta határozottan. Remek, gondoltam magamban, még csak dél van. Ahogy felfogtam, hogy mennyi az idő, rögtön jelezte a gyomrom, hogy üres.
- Bazdmeg- csúszott ki a számon- bocs, de még ma nem ettem- magyarázkodtam.
- Jézus DÉL van- hangsúlyozta ki a napszakot valaki mögöttem – és MÉG nem ettél? Hogy bírod? Amúgy szia, Niall vagyok! – épp próbáltam volna bemutatkozni – Tudom ki vagy ismerlek, imádom a sorozatot, komolyan te vagy a kedvenc szereplőm- mondta és megölelt. A hirtelen közeledéstől, köpni nyelni nem tudtam, így csak átkaroltam és megveregettem a vállát. Nem vagyok hozzászokva az ilyesfajta dolgokhoz, általában szeretek távolságot tartani az emberekkel. Régen túl könnyen megbíztam bennük és nagyon sokat kellett csalódnom, így inkább ha nem muszáj nem engedek közel magamhoz senkit. Gondolataimból a telefonom csengése ugrasztott ki. Anne volt az.
-Hol a jó büdös francban vagy? Elraboltak vagy mi? Mondjuk akkor nem vennéd fel. De lehet, hogy az elrablód az. Úristen szólalj már meg basszus – hadarta és hirtelen alig fogtam fel a sok információt.
- Szia itt vagyok és nem, nem raboltak el. Minden rendben. Figyelj el tudnál értem jönni?- már csak benne reménykedtem, de tudtam, hogy nem sok esély van rá. Biztos azzal a pasival van akivel este találkozott. Mindig ez van, ismerem már.
- Hát most izéé…ööö…dolgom van… de estefelé el tudok menni érted. Hol vagy pontosan? – kérdezte. Na hát ez jó kérdés. Gyorsan körbenéztem, láttam, hogy közben Louis felszívódott, de megakadt a szemem az értetlenül bámuló Niall-en.
- Várj, tartsd egy kicsit- mondtam a telefonba – Niall, megtudnád mondani, hogy ez pontosan melyik szálloda? – lehet elég lett volna kinéznem, az ablakon, hiszen túlságosan is ismerem New Yorkot, de ez most egyszerűbbnek tűnt.
- Ez a New York Palace, de miért? – kérdezte. De csak elmosolyodottam és bediktáltam a barátnőmnek a címet és megegyeztünk, hogy 8-9 között eljön értem.
- Tudod mit? Együnk! – mondta Niall és még válaszolni sem volt időm, magával ráncigált az étkező helységbe. Amint beléptünk láttam, hogy már vannak ott. Kicsit megijedtem, hogy még több új emberrel kell találkozzak. Egy lány és egy srác ült az asztalnál, ebédeltek és nagyon jól érezték magukat. Mivel attól, ismerkedni nem szeretek, bunkó nem vagyok így bemutatkoztam. A fiú Liam, szőkés barna hajú és ami először eszembe jutott róla, az hogy olyan kis aranyos kutyusos szeme van, persze jó értelembe. A lány, Danielle, Liam barátnője, gyönyörű, magas és vékony lány. Olyan fajta, aki rögtön leveszi a lábukról a pasikat.
- Látom kipihented magad- kezdte Liam – de nem sok mindenre emlékezhetsz, ugyanis tegnap este mindketten bemutatkoztunk – na erre tényleg nem emlékeztem.
- Asszem egy ideig nem iszok vodkát – mondtam zavartan és hozzá láttam az evéshez. Niall sült csirkét rendelt, másnaposan jól esett volna egy kis leves is, de majd otthon csinálok. Kaja közben befutottak a többiek is és leültek enni. Elég fura helyzet volt, ugyanis mindenki ismert mindenkit én pedig elég kívülállónak éreztem magam. Az sem segített, hogy annyira tele ettem magam, hogy alig bírtam megmozdulni. Ebéd után mindenki talált valami kifogást, hogy lelépjen. Liam és Danielle elmentek sétálni, Harry valami csajt emlegetett, Niall és Zayn pedig elmentek gyúrni. Csak Louis maradt ott velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése