2012. december 27., csütörtök

2. fejezet

Sziasztok! Meghoztam a következő részt. Nem tudom hányan olvassátok vagy olvastátok már, de nagyon örülnék egy kis visszajelzésnek. Egy tetszik vagy nem tetszik is elég, csak, hogy lássam. Köszönöm xx. :)


Tudom, hogy én is bűnös vagyok. Sohasem voltam jó, mindig elrontom a kapcsolataimat. Ez az egyik oka, hogy nem is kezdek bele egybe sem. A legtöbb pasival csak testi kapcsolatra vágyom, majd amint kezdenek komolyodni a dolgok, vagy megtalálják életük szerelmét lelépek. Egyszerűen csak nem tudom magam elképzelni senki mellett sem. Ez a függetlenség pont megfelel nekem. Persze idővel szeretnék majd családot meg stb. de azzal ráérek még.
Gondolataimból a csengő ébresztett fel. Ránéztem az órára és már fél 8 volt. Szépen elment a napom mondhatom és semmi hasznosat nem csináltam. Felpattantam az ágyról és ajtót nyitottam.
- Háát sziaaa- ugrott a nyakamba Anne. Lassan két hete nem láttam, már nagyon hiányzott.
- Szia te lány, már hiányoztál- mondtam és beengedtem. Anne egyszerűen gyönyörű mindig is irigy voltam rá. Tökéletes alak, gyönyörű arc, szemek és elképesztő szőke haj.
- Hoztam egy csomó ruhát magammal, mivel nem tudtam mit vegyek fel – újságolta és célba vette a szobámat én meg csak loholtam utána. Hihetetlen mennyire tud pörögni. Valahogy nem tudott érdekelni egy újabb buli ami tele lesz elkényeztetett kis picsákkal akiknek sikerült bejutni a buliba. Vagy ami még rosszabb olyan emberekkel összefutni akiket nem bírok. Tudom, hogy túl fogom élni már csak Anne kedvéért is. Nagyjából két órába telt mire mindketten elkészültünk. Anne ruhája:          


Az én ruhám: 


- Akkor hangolódjunk az estére- mondtam és elővettem egy üveg vodkát meg citromlevet.
- Úúúú a kedvencem – sikította és már bontotta is ki az italt. Mikor már mindketten elég jól éreztük magunkat hívtunk egy taxit. Nagy nehezen összeszedtük a táskáinkat, majd elindultunk a lifthez. Lent intettem a portársunknak, hogy majd jövök. A pasas nem volt már túl fiatal, látszott az arcán, hogy sok mindent megélt már. Kicsit őszes haja és szakálla volt, termete meg, hogy is mondjam hát férfias. Láttam ahogy megvetéssel néz rám. Nem is csodálom, hetente más pasi jár hozzám és a legtöbb buliból sem egyedül jövök haza, vagy csak délután. Tudom mit gondolhat, de őszintén nem  érdekel. Beültünk a taxiba és bemondtam a címet. Egy hatalmas és kivilágított épület előtt állt meg pár utcányira a lakásomtól. A bejárat előtt hatalmas tömeg állt. Mindenki arra várt, hogy bejuthasson. Természetesen fotósokból sem volt hiány, szerencsére csak kint fényképeztek mert a buli zártkörű volt. Megfogtam Anne kezét és elkezdtem húzni magam után, nehogy elveszítsem. A biztonsági őrnek megpróbáltam érthetően elmotyogni a nevem. Ez nem volt könnyű feladat, mert igencsak ittas voltam. Lehet nem kellett volna már azaz utolsó feles. Bent nem volt olyan nagy tömeg, mint amire számítottam és az ismerős arcok is hiányoztak. Ránéztem a telefonom kijelzőjére és 11 órát mutatott. Remek még csak most érnek haza a pisisek és én már bevagyok rúgva. Mivel nem is akartam józanodni a bárpult felé vettem az irány nyomomban a barátnőmmel. Rendeltem mindkettőnknek egy vodka narancsot de mire odafordultam volna hozzá ő eltűnt. Jobban körbenéztem és láttam, hogy egy sráccal táncol igencsak fűtött hangulatban. Boldog voltam hátha összejön neki végre valami. Úgy döntöttem, hogy megiszom a két vodkát, nehogy kárba menjen és kimegyek rágyújtani. Nagy nehezen lehúztam őket, de már éreztem, hogy nem kellett volna. Innen már csak képek vannak meg. Egy pasi… táncolunk… beszélgetünk ……hazamegyünk… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése